Naudojimo sąlygos:
Šios naudojimo sąlygos taikomos visiems asmenims, norintiems pasiekti šioje svetainėje siūlomas tekstinių pranešimų paslaugas. Norėdami peržiūrėti visus mūsų bendruosius sąlygų dokumentus, prašome kreiptis į anglų kalba pateiktą PDF failą. Naudodamiesi šia svetaine, jūs pripažįstate, kad susipažinote su mūsų bendrosiomis sąlygomis ir visiškai jas priimate.
Aprašymas:
- Bendrosios sąlygos: šios paslaugų naudojimo sąlygos.
- BDAR: Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2016/679, priimtas 2016 m. balandžio 27 d., dėl asmens duomenų apsaugos ir jų laisvo judėjimo, panaikinantis Direktyvą 95/46/EB.
- Klientas: bet kuri fizinė asmenybė, kuri yra ne jaunesnė kaip 16 metų, arba bet kuri juridinė asmenybė, turinti prieigą prie paslaugų ir sudariusi sutartį su SiųstiAnoniminiusSMS, arba gavusi pasiūlymą ar kainoraštį iš jo.
- Sutartis: sutartis, sudaryta tarp SiųstiAnoniminiusSMS ir Kliento dėl paslaugos naudojimo.
- Šalys: bendrai apibrėžia SiųstiAnoniminiusSMS ir Klientą.
- Produktai: visos SMS paslaugos, teikiamos per svetainę siustianoniminiusms.lt.
- SiųstiAnoniminiusSMS: prekės ženklas, kurį valdo įmonė SiųstiSMSAnonimiškai, kurios buveinė yra Lile.
1. Informacija apie Paslaugų teikėją (SiųstiAnoniminiusSMS)
- Įmonės pavadinimas: SiųstiSMSAnonimiškai, įregistruota Lille.
- El. paštas: Bet kokiais klausimais susisiekite su mumis adresu esa.contact.hub@gmail.com.
2. Bendrųjų sąlygų taikymo sritis
Šios Bendrosios sąlygos reglamentuoja visus pasiūlymus, komercinius santykius, sutartis ir teisinius santykius, esamus ar būsimus, tarp SiųstiAnoniminiusSMS ir Kliento. Kliento galimų bendrųjų sąlygų taikymas yra aiškiai atmestas.
Pasiekdami paslaugas, naudodamiesi jomis, atsisiųsdami ar skelbdami turinį per jas, Klientas patvirtina, kad perskaitė, suprato ir sutiko su šiomis Bendrosiomis sąlygomis.
3. Pasiūlymas ir Sutarties sudarymas
Išskyrus aiškiai nurodytas išimtis, visi SiųstiAnoniminiusSMS pasiūlymai yra neįpareigojantys. Bet kokia akivaizdi klaida pasiūlyme (įskaitant spausdinimo klaidas) negali sukelti SiųstiAnoniminiusSMS atsakomybės. Sutartis laikoma sudaryta, kai Klientas paspaudžia patvirtinimo mygtuką, pvz., "Siųsti" arba "Tęsti" bet kurioje platformos svetainėje.
4. Mokėjimo sąlygos
Visos nurodytos kainos pateikiamos eurais ir apima Pridėtinės vertės mokestį (PVM), taip pat bet kokius kitus taikytinus mokesčius, išskyrus aiškiai nurodytas išimtis. Išskyrus kitokias nuostatas sutartyje ar pasiūlyme, pateiktame SiųstiAnoniminiusSMS, mokėjimas turi būti atliktas iš karto po sutarties sudarymo. Bet kuriuo atveju mokėjimas turi būti atliktas vėliausiai per penkias (5) kalendorines dienas po sutarties sudarymo.
Klientas jokiu būdu negali atlikti kompensacijos tarp bet kokios reikalavimo, kurį jis turi prieš SiųstiAnoniminiusSMS, ir bet kokio reikalavimo, kurį SiųstiAnoniminiusSMS turi prieš jį, nebent yra aiškus ir išankstinis SiųstiAnoniminiusSMS sutikimas.
Jeigu Kliento vartotojo mokėjimas vėluoja ir po keturiolikos (14) dienų lieka nepastebėtas, bus taikomos delspinigiai, laikantis Prancūzijos komercijos kodekso 441-10 straipsnio nuostatų. Šie delspinigiai bus skaičiuojami pagal normą, lygią tris kartus galiojančiam teisėtam palūkanų normai. Be to, profesionalus Klientas turės sumokėti 40 eurų fiksuotą išieškojimo kompensaciją, laikantis Prancūzijos komercijos kodekso 441-5 straipsnio, nepažeidžiant papildomų išlaidų, patirtų siekiant išieškoti skolą.
Jeigu Klientas veikia profesiniais tikslais, išieškojimo išlaidos bus taikomos automatiškai nuo pirmos vėlavimo dienos ir sudarys 15 % nuo pagrindinės sumos, su minimaliu 40 eurų mokesčiu.
5. Atsisakymo teisė
Remiantis Prancūzijos vartotojų kodekso 221-28 straipsniu, Klientas vartotojas aiškiai pripažįsta, kad paslauga, teikiama per EnvoyerSmsAnonyme, yra visiškai įvykdyta prieš pasibaigiant keturiolikos (14) dienų atsisakymo laikotarpiui. Dėl to jis aiškiai atsisako savo atsisakymo teisės. Atsisakymo teisė jokiu būdu netaikoma Klientams, veikiančiais profesiniais tikslais.
6. Kliento teisės, pareigos ir atsakomybė
Klientas garantuoja, kad jam yra ne mažiau kaip šešiolika (16) metų, kai jis pasiekia ar naudoja paslaugą. Naudodamasis produktu, jis privalo elgtis atsakingai ir laikytis interneto ir SMS paslaugų naudojimo atsargaus vartotojo lūkesčių.
Klientas įsipareigoja nenaudoti paslaugos, kad siųstų neteisėtus pranešimus ar komunikacijas Anonimams ar trečiosioms šalims. Ypač jis draudžia siųsti, be apribojimų, įžeidžiančius, rasinius, diskriminuojančius, pornografinius, provokuojančius pranešimus, ar vykdyti nesąžiningą siuntimą komerciniais, ideologiniais ar labdaros tikslais (taip pat vadinamus SPAM). Klientas taip pat draudžia bet kokį paslaugos naudojimą neteisėtais ar nusikalstamais tikslais.
Klientas garantuoja, kad duomenų įvedimas ir pranešimų siuntimas per paslaugą nepažeis jokių trečiųjų šalių teisių, įskaitant intelektinės nuosavybės teises.
Klientui griežtai draudžiama vykdyti savo procesus ar programas, ar išorinius procesus, EnvoyerSmsAnonyme sistemose ir produktuose. Klientas taip pat turi susilaikyti nuo programinės įrangos ar kitų priemonių naudojimo, galinčių trukdyti paslaugų teikimui kitiems vartotojams.
Klientas įsipareigoja teisėtai naudoti siuntėjo adresą, atsargiai nesinaudodamas telefonų numeriais, kurie jam nepriklauso, fiktyviais vardais (įskaitant komercinius pavadinimus, vardus ar pavardes, kurie nėra Kliento), taip pat neteisėtais terminais ar simboliais.
Klientui niekada neleidžiama įvesti, perduoti ar saugoti asmens duomenų (pagal GDPR 4 straipsnį) per arba susijus su produktu ir/ar EnvoyerSmsAnonyme sistemomis, išskyrus asmens duomenis, kurie yra būtini, kad būtų užtikrintas anksčiau nurodyto įsipareigojimo laikymasis.
Nepaisant šioje dalyje nurodytų įsipareigojimų, Klientas išlieka visiškai atsakingas už duomenų įvedimą į produktą, taip pat už pranešimų ir/ar komunikacijų siuntimą. EnvoyerSmsAnonyme neatlieka jokių įvestų duomenų ar perduodamų pranešimų patikrinimų.
Todėl Klientas lieka teisiškai atsakingas už visus įvestus duomenis, taip pat už siunčiamus pranešimus ar komunikacijas.
Klientas taip pat įsipareigoja atlyginti EnvoyerSmsAnonyme už bet kokius trečiųjų šalių reikalavimus (įskaitant, bet neapsiribojant, žalos atlyginimo reikalavimus, trečiųjų šalių išmokas ir baudų, nustatytų reguliavimo institucijų, reikalavimus), kylančius dėl jo veiksmų ar neveikimo, prieštaraujančių šiame straipsnyje nustatytoms pareigoms.
Jei Klientas pažeidžia bet kurią iš aukščiau nurodytų pareigų, jis nedelsdamas privalo sumokėti EnvoyerSmsAnonyme baudą, lygią 5000 EUR už kiekvieną pažeidimą, nesant būtinybės išankstiniam įspėjimui ar įrodyti žalą. Ši bauda privaloma be žalos atlyginimo, išlaikant EnvoyerSmsAnonyme teisę į kitus teisinius veiksmus, įskaitant galimybę reikalauti papildomų kompensacijų.
Jei Klientas nesilaiko savo sutartinių įsipareigojimų, EnvoyerSmsAnonyme pasilieka teisę sustabdyti prieigą prie paslaugų, užblokuodama IP adresą, banko sąskaitos numerį, kredito kortelės numerį ir/arba el. pašto adresą, kurį Klientas naudojo prieigai prie Produkto.
7. EnvoyerSmsAnonyme teisės, pareigos ir atsakomybės
EnvoyerSmsAnonyme įsipareigoja vykdyti Sutartį rūpestingai ir tinkamai.
Datos, laikai, kada paslaugos bus teikiamos, ir pristatymo terminai, pateikti EnvoyerSmsAnonyme, yra tik apytiksliai ir jokiu būdu nesudaro griežtų įsipareigojimų. Ši informacija negali būti laikoma privalomais terminais, išskyrus aiškiai nurodytus atvejus.
Jei kyla problemų dėl interneto ryšio arba įrangos ir/arba programinės įrangos gedimų, EnvoyerSmsAnonyme stengsis kuo greičiau išspręsti problemą, tačiau už tai neatsako. Jei šis gedimas kyla dėl trečiosios šalies, EnvoyerSmsAnonyme neatsako už gedimo trukmę ar jo atsiradimą. Jei gedimas kyla dėl Kliento, atkūrimo išlaidos tenka Klientui.
EnvoyerSmsAnonyme taip pat pasilieka teisę laikinai sustabdyti savo paslaugas techninės priežiūros operacijoms, nesukeldama už tai jokios atsakomybės.
Galiausiai, EnvoyerSmsAnonyme jokiu būdu negarantuoja, kad pranešimai ar komunikacijos, siunčiamos per Produktą, pasieks gavėją tokia forma, kaip buvo išsiųsta, ar kad jie bus gauti numatytu laiku.
Todėl EnvoyerSmsAnonyme atsisako bet kokios atsakomybės už neteisingą ar pavėluotą pranešimo ar komunikacijos gavimą.
8. Atsakomybė
EnvoyerSmsAnonyme teikiami Produktai skirti naudoti tik Europos ekonominėje erdvėje (EEE) ir Prancūzijoje. Jei bet kuris iš Produktų naudojamas už EEE ribų, Klientas pats prisiima visus su tuo susijusius rizikos faktorius. Todėl EnvoyerSmsAnonyme atsisako bet kokios atsakomybės už savo Produktų naudojimą už EEE ribų.
Jei "EnvoyerSmsAnonyme" nesilaiko savo sutartinių įsipareigojimų, jos atsakomybė apsiriboja tiesioginiais nuostoliais, neviršijančiais Kliento sumokėtos sumos per dvylika mėnesių iki įvykio, su 2500 EUR riba už įvykį ar susijusių įvykių seriją. Šios atsakomybės ribojimai netaikomi tyčinės klaidos ar sunkios aplaidumo atveju iš "EnvoyerSmsAnonyme" pusės.
"EnvoyerSmsAnonyme" neprisiima atsakomybės už kitas nuostolių rūšis, įskaitant, bet neapsiribojant, netiesioginius, pasekminius ar susijusius su pajamų ar pelno praradimu.
"EnvoyerSmsAnonyme" jokiu būdu nebus atsakinga už vėlavimus, duomenų praradimus, terminų nesilaikymą dėl Kliento aplinkybių, informacijos ar medžiagos pakeitimų, taip pat už nuostolius, kylančius iš informacijos ar patarimų, kuriuos pateikė "EnvoyerSmsAnonyme", kurie nėra aiškiai įtraukti į Sutartį. Šios atsakomybės išimtys šiame punkte netaikomos tyčinės klaidos ar sunkios aplaidumo atveju.
Norėdamas gauti kompensaciją, Klientas turi pranešti apie bet kokį vykdymo trūkumą per du mėnesius nuo pristatymo. Jei trūkumas nustatomas, "EnvoyerSmsAnonyme" gali per protingą laiką jį pašalinti, nesugebėdama mokėti kompensacijos.
Bet koks Kliento reikalavimas prieš "EnvoyerSmsAnonyme" pasibaigs po dvylikos mėnesių nuo įvykio, nebent Klientas būtų ėmęsis tinkamų veiksmų dėl šio reikalavimo.
Jei "EnvoyerSmsAnonyme" ar jos atsakingų darbuotojų ar pavaldinių kaltė, "EnvoyerSmsAnonyme" atsakomybė bus ribojama iki maksimalios 2500 EUR sumos. Ši atsakomybės riba netaikoma tyčinės klaidos ar sunkios aplaidumo atveju.
"EnvoyerSmsAnonyme" atsakomybės ribojimai ir išimtys, numatytos Bendrosiose sąlygose, taip pat taikomos visiems fiziniams ar juridiniams asmenims, darbuotojams ar pavaldiniams, kuriuos "EnvoyerSmsAnonyme" pasitelkia vykdant Sutartį.
Šiame straipsnyje nurodyti atsakomybės ribojimai ir išimtys neapriboja kitų "EnvoyerSmsAnonyme" atsakomybės išimčių ir ribojimų, esančių šiose Bendrosiose sąlygose.
9. Force majeure
Be nustatytų nuostatų, "EnvoyerSmsAnonyme" nesilaikymas savo įsipareigojimų Klientui taip pat laikomas force majeure atveju, kai jis kyla dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo "EnvoyerSmsAnonyme" valios, trukdančių visiškai ar iš dalies vykdyti savo įsipareigojimus, arba daro šį vykdymą neproporcingai reikalaujamą. Šios aplinkybės apima, bet neapsiriboja, tiekėjų ar kitų trečiųjų šalių nesilaikymą, elektros energijos sutrikimus, kompiuterinius virusus, streikus ir darbo sustabdymus.
Jei tokia situacija įvyksta ir trukdo EnvoyerSmsAnonyme įvykdyti savo įsipareigojimus Klientui, šie įsipareigojimai gali būti sustabdyti, kol EnvoyerSmsAnonyme negalės jų vykdyti. Jei ši situacija tęsiasi dešimt darbo dienų, tiek EnvoyerSmsAnonyme, tiek Klientas turės teisę raštu nutraukti visą arba dalį Sutarties. Tokiu atveju EnvoyerSmsAnonyme jokiu būdu nebus atsakinga už jokios žalos atlyginimą, net jei ji gautų naudos iš šios force majeure situacijos.
10. Konfidencialumas
EnvoyerSmsAnonyme produktai nėra skirti vaikams, jaunesniems nei šešiolikos (16) metų. EnvoyerSmsAnonyme nesiekia, nesurenka ir nesaugo sąmoningai informacijos iš asmenų, apie kuriuos žino, kad jiems yra mažiau nei šešiolika (16) metų. Jokia produkto dalis nėra sukurta taip, kad pritrauktų jaunesnio nei šešiolikos (16) metų amžiaus auditoriją. Be to, EnvoyerSmsAnonyme nesiunčia jokios komunikacijos asmenims, kurie deklaruoja, kad jiems yra mažiau nei šešiolika (16) metų. Jei EnvoyerSmsAnonyme sužino, kad vartotojas ar klientas yra jaunesnis nei šešiolikos (16) metų, ji imsis reikiamų priemonių, kad pašalintų šio vartotojo/kliento asmens duomenis iš savo sistemų. Jei esate vaiko tėvas ar globėjas, kuris, jūsų manymu, atskleidė asmens duomenis EnvoyerSmsAnonyme, prašome susisiekti su mumis raštu, kad šie duomenys būtų pašalinti iš mūsų sistemos.
Tiek, kiek tai yra būtina Sutarties vykdymui, Klientas aiškiai leidžia EnvoyerSmsAnonyme tvarkyti savo asmens duomenis ir perduoti juos trečiosioms šalims šiuo tikslu.
EnvoyerSmsAnonyme taip pat pasilieka teisę teikti asmens duomenis arba kitą informaciją tyrimo institucijoms, ypač kai Produktas naudojamas neteisėtai Kliento, arba situacijose, kai EnvoyerSmsAnonyme yra teisiškai įpareigota pateikti šią informaciją pagal teismo sprendimą. Klientas aiškiai sutinka su šiuo duomenų atskleidimu.
Kliento naudojama IP adresas yra registruojamas naudojantis Produktu. Mokėjimo atveju per iDEAL, Bancontact, Sofort, eps arba Multibanco, Kliento naudojamas banko sąskaitos arba kortelės numeris, taip pat sąskaitos arba kortelės savininko vardas, gyvenamoji vieta ir/arba el. pašto adresas taip pat bus saugomi. Mokėjimo per PayPal atveju bus registruojama ši informacija: vardas, el. pašto adresas ir Kliento adresas. Jei mokėjimas atliekamas kreditine kortele, Apple Pay, Google Pay arba Microsoft Pay, taip pat bus saugomi kreditinės kortelės duomenys. Jei mokėjimas atliekamas telefonu, bus registruojamas naudojamas telefono numeris. Aukščiau nurodyti duomenys bus saugomi EnvoyerSmsAnonyme 18 mėnesių. Klientas aiškiai sutinka su šiuo duomenų rinkimu ir saugojimu.
Jei Klientas renka arba tvarko asmens duomenis bet kokiu kitu būdu naudodamasis Produktu, jis bus laikomas „duomenų valdytoju“ pagal Europos Sąjungos Reglamentą (ES) 2016/679 (BDAR). Dėl to Klientas turi užtikrinti, kad šiam duomenų tvarkymui būtų pagrindas.
Klientas įsipareigoja atlyginti EnvoyerSmsAnonyme už visus trečiųjų šalių reikalavimus ar ieškinius, įskaitant, bet neapsiribojant, kompensacijų reikalavimus ir baudas, kurias skiria reguliavimo institucija, taip pat visus nuostolius, kilusius dėl Kliento veiksmų ar neveikimo, kurie pažeidžia arba gali būti laikomi pažeidžiančiais galiojančius privatumo įstatymus, tokius kaip BDAR.
Pagal Bendrųjų sąlygų, Klientas neturi teisės rinkti, siųsti ar kitaip saugoti asmens duomenis (kaip apibrėžta 4 straipsnyje GDPR) per, su ar naudojant Produktą ir/arba SiųstiAnoniminiusSMS sistemas (išskyrus atvejus, kai Bendrosiose sąlygose nurodyta kitaip). Taigi, SiųstiAnoniminiusSMS negali būti laikomas duomenų tvarkytoju pagal 4 straipsnį GDPR. Jei Klientas nesilaiko šios pareigos, SiųstiAnoniminiusSMS išlaiko savo poziciją, kad, dėl teisinių priežasčių, jis negali būti laikomas duomenų tvarkytoju pagal 4 straipsnį GDPR. Jei, nepaisant to, GDPR vis dėlto laikytų SiųstiAnoniminiusSMS duomenų tvarkytoju, žemiau nurodytos nuostatos bus taikomos tarp Šalių, ir tik šiuo konkrečiu atveju.
Ši nuostata yra susitarimas dėl duomenų tvarkymo, kaip aprašyta 28 straipsnyje GDPR.
Klientas garantuoja, kad egzistuoja teisinis pagrindas asmens duomenų tvarkymui pagal 6(1) straipsnį GDPR.
SiųstiAnoniminiusSMS tvarko asmens duomenis tik Kliento naudai ir pagal jo raštiškus nurodymus. Jei, pasak SiųstiAnoniminiusSMS, toks nurodymas pažeidžia GDPR arba bet kokius kitus Europos ar nacionalinius teisės aktus, susijusius su duomenų apsauga, SiųstiAnoniminiusSMS nedelsdamas informuos Klientą.
SiųstiAnoniminiusSMS turi teisę pasitelkti trečiuosius asmenis Sutarties vykdymui. Tai apima subrangovus, tokius kaip interneto prieglobos įmonės. Jei pasikeis subrangovų pridėjimo ar pakeitimo sąlygos, Klientas galės prieštarauti šiems pakeitimams, kol Sutartis tarp Šalių lieka galioti.
Kiek įmanoma, SiųstiAnoniminiusSMS padės Klientui, paprašius, įvykdyti jo pareigą atsakyti į prašymus dėl suinteresuotųjų asmenų teisių įgyvendinimo, kaip numatyta GDPR III skyriuje. SiųstiAnoniminiusSMS gali apskaičiuoti Klientui mokesčius už šią pagalbą, remdamasis Sutartyje sutartu valandiniu įkainiu arba, jei to nėra, protingu įkainiu.
Klientas įsipareigoja savarankiškai atsakyti į suinteresuotųjų asmenų teisių įgyvendinimo prašymus, kaip apibrėžta GDPR III skyriuje, jei jis turės prieigą prie reikiamų asmens duomenų.
Atsižvelgiant į tvarkymo pobūdį ir informaciją, kurią turi SiųstiAnoniminiusSMS, jis įsipareigoja suteikti visą reikiamą pagalbą Klientui, paprašius, kad užtikrintų atitiktį pareigoms, nustatytoms 32–36 straipsniuose GDPR. SiųstiAnoniminiusSMS gali apskaičiuoti šios pagalbos kainą pagal Sutartyje sutartą valandinį įkainį arba, jei to nėra, protingą įkainį.
SiųstiAnoniminiusSMS imsis visų reikiamų techninių ir organizacinių priemonių, kaip nurodyta 32 straipsnyje GDPR, kad užtikrintų tinkamą saugumo lygį atsižvelgiant į nustatytus rizikos veiksnius.
Jei SiųstiAnoniminiusSMS nustatys asmens duomenų pažeidimą, kaip aprašyta 33 ir/arba 34 straipsniuose GDPR (toliau – „Duomenų pažeidimas“), jis nedelsdamas informuos Klientą. Tokiu atveju, SiųstiAnoniminiusSMS įsipareigoja, Kliento prašymu, suteikti visą reikiamą pagalbą, kad Klientas galėtų pranešti atitinkamai priežiūros institucijai ir, jei reikia, informuoti suinteresuotuosius asmenis per nustatytus terminus.
EnvoyerSmsAnonyme ir jos partneriai privalo užtikrinti asmens duomenų konfidencialumą, išskyrus atvejus, kai yra teisinių įpareigojimų atskleisti informaciją arba kai EnvoyerSmsAnonyme užduotis reikalauja tokio atskleidimo.
Kalbant apie EnvoyerSmsAnonyme atsakomybę, taikomos tik šio straipsnio nuostatos, taip pat nuostatos, numatytos Sutartyje ir Bendrosiose sąlygose.
EnvoyerSmsAnonyme neatsako už klientui taikomas baudas, kurias skiria kompetentinga reguliavimo institucija, tokia kaip Nyderlandų duomenų apsaugos tarnyba, nebent tai būtų susiję su tyčiniu elgesiu arba rimtu aplaidumu iš EnvoyerSmsAnonyme pusės.
Trečiųjų šalių, dalyvaujančių Sutarties vykdyme, galimi pažeidimai negali būti priskiriami EnvoyerSmsAnonyme.
Klientas turi teisę patikrinti, ar EnvoyerSmsAnonyme laikosi savo įsipareigojimų pagal šią Sutartį, atlikdamas auditą. Jis turi kuo greičiau informuoti EnvoyerSmsAnonyme ir nurodyti, kas atliks auditą, taip pat pasirinktą metodą ir grafiką.
EnvoyerSmsAnonyme turės protingą laiką išreikšti bet kokius prieštaravimus dėl audito vykdymo. Jei prieštaravimai bus iškelti prieš auditą, Šalys įsipareigoja konsultuotis, kad išspręstų šiuos ginčus, atsižvelgdamos į kiekvienos pusės teisėtus interesus. EnvoyerSmsAnonyme negali atsisakyti bendradarbiauti audito metu be pagrindo (pavyzdžiui, kelti nepagrįstus prieštaravimus). Visi su šiuo auditų susiję kaštai bus Kliento sąskaita.
Prašymu, EnvoyerSmsAnonyme pateiks Klientui reikiamą informaciją, kad įrodytų atitiktį 28 straipsnio GDPR reikalavimams.
11. Intelektinė nuosavybė
Klientas garantuoja, kad Produkto naudojimas nepažeidžia jokių trečiųjų šalių intelektinės nuosavybės teisių. Jam draudžiama šalinti ar keisti bet kokius šių intelektinės nuosavybės teisių paminėjimus.
EnvoyerSmsAnonyme pasilieka teisę taikyti technines priemones, kad apsaugotų savo intelektinės nuosavybės teises. Jei tokių apsaugų bus taikoma Produktui ir/arba susijusiems teisėms, Klientas negalės jų panaikinti ar apeiti.
12. Skundų procesas
EnvoyerSmsAnonyme dės visas pastangas, kad kuo greičiau atsakytų į Kliento skundus. Klientas gali pateikti išsamų skundą, susisiekdamas su EnvoyerSmsAnonyme šiuo el. paštu: esa.contact.hub@gmail.com. Jei tai yra protingai įmanoma, EnvoyerSmsAnonyme įsipareigoja išnagrinėti skundą per penkias darbo dienas po jo gavimo ir pateikti esminį atsakymą kuo greičiau.
Jei Klientas yra fizinis asmuo, veikiantis privačiai ir ne savo profesinėje veikloje, jis taip pat turi galimybę pateikti skundą Ginčų komisijai per Europos ODR platformą, pasiekiamą šioje svetainėje: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Šiame straipsnyje nurodytos skundų procedūros jokiu būdu nepaveikia Šalių teisės kreiptis į kompetentingas jurisdikcijas.
13. Galutinės nuostatos
Šalių teisiniai santykiai bus reguliuojami ir aiškinami pagal Prancūzijos teisę. Vienos Vienos konvencija dėl pardavimų netaikoma. Šios Bendrosios sąlygos yra parengtos visomis įmanomomis kalbomis. Jei kyla prieštaravimų, pirmenybė teikiama olandų kalbos versijai, prieinamai adresu https://envoyersmsanonyme.fr.
Jei Klientas yra fizinis asmuo, veikiantis privačiai ir ne savo profesinėje veikloje, visi ginčai, kylantys iš sutarties, sudarytos su šiuo Klientu, bus nagrinėjami tik to Kliento gyvenamosios vietos kompetentingo teismo.
Ankstesnis punktas netaikomas, jei Klientas veikia savo komercinėje, pramoninėje, amatininkų ar profesinėje veikloje. Tokiu atveju visi ginčai, susiję su sutartimi, sudaryta tarp EnvoyerSmsAnonyme ir Kliento, veikiančio profesiniu lygmeniu, bus nagrinėjami tik Prancūzijos teisme.
Kliento teisės pagal Sutartį negali būti perduodamos trečiajai šaliai be raštiško ankstesnio EnvoyerSmsAnonyme sutikimo.
Jei Klientas yra fizinis asmuo, veikiantis privačiai ir ne savo profesinėje veikloje. Tokios nuostatos nebus dalis susitarimo tarp EnvoyerSmsAnonyme ir fizinio asmens, veikiančio neprofesionaliai.
Jei kuri nors Sutarties nuostata būtų pripažinta negaliojančia, anuliuojama ar neprivaloma, Sutartis išliks galiojanti. Šalys stengsis pakeisti šią nuostatą nauja, teisiškai galiojančia, turinčia, kiek įmanoma, tą pačią tikslą ir poveikį kaip anuliuota nuostata.