Naudojimo sąlygos:

Šios naudojimo sąlygos taikomos visiems asmenims, norintiems pasiekti tekstinių žinučių paslaugas, teikiamas šioje svetainėje. Norėdami peržiūrėti visus mūsų bendrųjų sąlygų punktus, prašome pasitikrinti PDF failą anglų kalba. Naudodamiesi šia svetaine, jūs pripažįstate, kad susipažinote su mūsų bendrosiomis sąlygomis ir visiškai jas priimate.

Aprašymas:

  • Bendrosios sąlygos: šios naudojimo sąlygos.
  • BDAR: Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2016/679, priimtas 2016 m. balandžio 27 d., dėl asmens duomenų apsaugos ir laisvo jų judėjimo, panaikinantis direktyvą 95/46/EB.
  • Klientas: bet kuris fizinis asmuo, sulaukęs ne mažiau kaip 16 metų, arba bet kuri teisės subjektas, kuris naudojasi paslaugomis ir sudarė sutartį su SiųstiSmsAnonimiškai, arba gavo pasiūlymą ar kainą iš jo.
  • Sutartis: sutartis tarp SiųstiSmsAnonimiškai ir Kliento dėl paslaugos naudojimo.
  • Šalys: kolektyviai reiškia SiųstiSmsAnonimiškai ir Klientą.
  • Produktas(-ai): visos SMS paslaugos, teikiamos per svetainę siustismsanonimiškai.lt.
  • SiųstiSmsAnonimiškai: prekės ženklas, kurį valdo įmonė SiųstiSmsAnonimiškai, kurios registruota buveinė yra Lile.

1. Informacija apie vykdytoją (SiųstiSmsAnonimiškai)

  • Įmonės pavadinimas: SiųstiSmsAnonimiškai, įmonė registruota Lile.
  • El. paštas: Dėl visų klausimų susisiekite su mumis adresu esa.contact.hub@gmail.com.

2. Bendrųjų sąlygų taikymo sritis

Šios Bendrosios sąlygos reguliuoja visus pasiūlymus, komercinius santykius, sutartis ir teisinius veiksmus, esamus ar būsimus, tarp SiųstiSmsAnonimiškai ir Kliento. Kliento galimų bendrųjų sąlygų taikymas yra išimtinai atmestas.

Pasiekdami paslaugas, naudodamiesi jomis, atsisiųsdami ar skelbdami turinį per jas, Klientas pripažįsta, kad perskaitė, suprato ir sutiko su šiomis Bendrosiomis sąlygomis.

3. Pasiūlymas ir sutarties sudarymas

Išskyrus aiškius prieštaravimus, visi SiųstiSmsAnonimiškai pasiūlymai yra be įsipareigojimų. Bet kokia akivaizdi klaida pasiūlyme (įskaitant rašybos klaidas) negali įpareigoti SiųstiSmsAnonimiškai. Sutartis laikoma sudaryta, kai Klientas paspaudžia patvirtinimo mygtuką, pvz., "Siųsti" arba "Tęsti" viename iš platformos svetainių.

4. Mokėjimo sąlygos

Visos nurodytos kainos yra pateiktos eurais ir apima pridėtinės vertės mokestį (PVM) bei bet kokius kitus taikomus mokesčius, nebent būtų aiškiai nurodyta kitaip. Išskyrus sutartyje ar pasiūlyme, pateiktame EnvoyerSmsAnonyme, nurodytus atvejus, mokėjimas turi būti atliktas iš karto po sutarties sudarymo. Bet kuriuo atveju apmokėjimas turi būti atliktas ne vėliau kaip per penkias (5) kalendorines dienas po sutarties sudarymo.

Klientas jokiu būdu negali atlikti kompensacijos tarp bet kokios skolos, kurią jis turi EnvoyerSmsAnonyme, ir bet kokios EnvoyerSmsAnonyme skolos jam, nebent būtų aiškiai ir iš anksto sutarta su EnvoyerSmsAnonyme.

Jei Klientas, vartotojas, vėluoja sumokėti, ir po keturiolikos (14) dienų likusios be atsakymo, bus taikomos delspinigiai pagal Prancūzijos komercijos kodekso L. 441-10 straipsnio nuostatas. Šie delspinigiai bus skaičiuojami pagal tris kartus galiojančio teisėto palūkanų normą. Be to, profesionalus Klientas turės sumokėti 40 eurų fiksuotą išieškojimo kompensaciją pagal Prancūzijos komercijos kodekso D. 441-5 straipsnį, nepažeidžiant papildomų išlaidų, patirtų skolos išieškojimui.

Jei Klientas veikia profesiniais tikslais, išieškojimo išlaidos bus taikomos automatiškai nuo pirmos vėlavimo dienos, ir sudarys 15 % nuo pagrindinės sumos, su minimaliu 40 eurų mokesčiu.

5. Atsisakymo teisė

Pagal Prancūzijos vartotojų kodekso L. 221-28 straipsnį, Klientas, vartotojas, aiškiai pripažįsta, kad paslauga, teikiama EnvoyerSmsAnonyme, yra visiškai įvykdyta prieš pasibaigiant keturiolikos (14) dienų atsisakymo terminui. Dėl to jis aiškiai atsisako savo atsisakymo teisės. Atsisakymo teisė jokiu būdu netaikoma Klientams, veikiančiais profesiniais tikslais.

6. Kliento teisės, pareigos ir atsakomybė

Klientas garantuoja, kad jis yra ne mažiau kaip šešiolikos (16) metų amžiaus, kai prieina prie paslaugos arba ją naudoja. Naudodamasis produktu, jis turi elgtis atsakingai ir pagal atsargaus interneto ir SMS paslaugų naudotojo lūkesčius.

Klientas įsipareigoja nenaudoti paslaugos siunčiant neteisėtus pranešimus ar komunikacijas Anonimams ar trečiosioms šalims. Ypač jis draudžia siųsti, neapsiribojant, įžeidžiančius, rasinius, diskriminacinius, pornografinius, provokuojančius pranešimus arba siųsti neskelbtinus pranešimus komerciniais, ideologiniais ar labdaringais tikslais (taip pat vadinamus SPAM). Klientas taip pat draudžia bet kokį paslaugos naudojimą neteisėtais ar nusikalstamais tikslais.

Klientas garantuoja, kad duomenų įvedimas ir pranešimų siuntimas per paslaugą jokių būdu nepažeis trečiųjų šalių teisių, įskaitant intelektinės nuosavybės teises.

Klientui griežtai draudžiama vykdyti savo procesus ar programas, arba išorinius procesus, EnvoyerSmsAnonyme sistemose ir produktuose. Klientas taip pat turi susilaikyti nuo programinės įrangos ar bet kokių kitų priemonių naudojimo, galinčių trukdyti paslaugų teikimui kitiems vartotojams.

Klientas įsipareigoja teisėtai naudoti siuntėjo adresą, rūpindamasis, kad nesinaudotų telefonų numeriais, kurie jam nepriklauso, fiktyviais vardais (įskaitant prekių ženklus, vardus ar pavardes, kurie nėra Kliento), taip pat neteisėtais terminais ar simboliais.

Klientas jokiu būdu neturi teisės įvesti, perduoti ar saugoti asmens duomenų (pagal 4 straipsnį GDPR) per ar susijus su Produktu ir/arba EnvoyerSmsAnonyme sistemomis, išskyrus asmens duomenis, reikalingus užtikrinti aukščiau nurodyto įsipareigojimo laikymąsi.

Nepaisant šio skyriaus įsipareigojimų, Klientas išlieka visiškai atsakingas už duomenų įvedimą į Produktą, taip pat už žinučių ir/arba komunikacijų siuntimą. EnvoyerSmsAnonyme nepatikrina įvestų duomenų ar perduotų žinučių.

Dėl to Klientas lieka teisiškai atsakingas už visus įvestus duomenis, taip pat už siunčiamas žinutes ar komunikacijas.

Klientas taip pat įsipareigoja atlyginti EnvoyerSmsAnonyme bet kokius trečiųjų šalių reikalavimus (įskaitant, bet neapsiribojant, žalos atlyginimo reikalavimus, trečiųjų šalių kompensacijas ir baudas, paskirtas reguliavimo institucijų) dėl savo veiksmų ar neveikimo, kurie prieštarauja šio straipsnio įsipareigojimams.

Jei Klientas nesilaikys vienos iš aukščiau nurodytų pareigų, jis nedelsdamas turės sumokėti EnvoyerSmsAnonyme baudą, lygią 5000 EUR už kiekvieną pažeidimą, be jokio išankstinio įspėjimo ar žalos įrodymo. Ši bauda yra mokėtina be žalos kitoms teisėms, kurias turi EnvoyerSmsAnonyme, įskaitant galimybę prašyti papildomų kompensacijų.

Jei Klientas nesilaikys savo sutartinių įsipareigojimų, EnvoyerSmsAnonyme pasilieka teisę sustabdyti prieigą prie paslaugų, blokuodama Kliento naudojamą IP adresą, banko sąskaitos numerį, kredito kortelės numerį ir/arba el. pašto adresą, naudojamą prieigai prie Produkto.

7. EnvoyerSmsAnonyme teisės, pareigos ir atsakomybės

EnvoyerSmsAnonyme įsipareigoja vykdyti Sutartį rūpestingai ir tinkamai.

EnvoyerSmsAnonyme pateikti datos, laikai ir pristatymo terminai yra tik estimacijos ir jokiu būdu nesudaro tvirtų įsipareigojimų. Ši informacija negali būti laikoma privalomais terminais, išskyrus aiškiai nurodytas išimtis.

Jei sutrinka interneto ryšys ar įrenginių ir/arba programinės įrangos gedimas, EnvoyerSmsAnonyme stengsis kuo greičiau išspręsti problemą, tačiau už tai neatsako. Jei gedimas kyla dėl trečiosios šalies, EnvoyerSmsAnonyme nebus atsakinga už gedimo trukmę ar jo pasireiškimą. Jei gedimas priklauso Klientui, atkūrimo kaštai bus Kliento sąskaita.

EnvoyerSmsAnonyme taip pat pasilieka teisę laikinai sustabdyti savo paslaugas techninės priežiūros operacijoms, be to, ši sustabdymas nesukels jokios atsakomybės iš jos pusės.

Galiausiai, EnvoyerSmsAnonyme jokiu būdu negarantuoja, kad per Produktą siunčiamos žinutės ar komunikacijos pasieks gavėją tokia pačia forma, kokia buvo išsiųsta, ar kad jos bus gautos numatytu laiku.

Todėl, SiųstiAnoniminiusSMS atsisako bet kokios atsakomybės už neteisingą ar pavėluotą žinutės ar komunikacijos gavimą.

8. Atsakomybė

SiųstiAnoniminiusSMS teikiami produktai skirti naudoti tik Europos ekonominėje erdvėje (EEE) ir Prancūzijoje. Jei produktai naudojami už EEE ribų, Klientas prisiima visą su tuo susijusią riziką. Todėl, SiųstiAnoniminiusSMS atsisako bet kokios atsakomybės už produktų naudojimą už EEE ribų.

Jei SiųstiAnoniminiusSMS nesilaiko savo sutartinių įsipareigojimų, jos atsakomybė ribojama tiesioginiams nuostoliams, neviršijantiems sumos, už kurią Klientas buvo apmokestintas per dvylika mėnesių iki įvykio, su 2500 EUR riba už vieną įvykį ar susijusių įvykių seriją. Šios atsakomybės ribojimo nuostatos netaikomos tyčinės klaidos ar didelio neatsargumo atvejais.

SiųstiAnoniminiusSMS jokiu būdu nebus atsakinga už kitokius nuostolius, įskaitant, bet neapsiribojant, netiesioginius, pasekminius nuostolius ar susijusius su pajamų ar pelno praradimu.

SiųstiAnoniminiusSMS jokiu būdu nebus atsakinga už vėlavimus, duomenų praradimą, terminų nesilaikymą dėl Kliento aplinkybių, informacijos ar medžiagos pokyčių, taip pat už nuostolius, kylančius iš informacijos ar patarimų, kuriuos teikia SiųstiAnoniminiusSMS, kurie nėra aiškiai įtraukti į Sutartį. Šios atsakomybės išimtys netaikomos tyčinės klaidos ar didelio neatsargumo atvejais.

Norint gauti kompensaciją, Klientas turi pranešti apie bet kokius vykdymo trūkumus per du mėnesius po pristatymo. Jei trūkumas nustatomas, SiųstiAnoniminiusSMS gali per protingą laiką jį pašalinti, neprisiimdama pareigos mokėti kompensacijos.

Bet kokia Kliento pretenzija prieš SiųstiAnoniminiusSMS bus pasibaigusi po dvylikos mėnesių nuo įvykio, nebent Klientas būtų ėmęsis atitinkamų veiksmų dėl šios pretenzijos.

Jei SiųstiAnoniminiusSMS arba jos darbuotojai ar pavaldiniai, už kuriuos ji atsako, padaro klaidą, SiųstiAnoniminiusSMS atsakomybė bus ribojama iki 2500 EUR. Šis atsakomybės ribojimas netaikomas tyčinės klaidos ar didelio neatsargumo atvejais.

SiųstiAnoniminiusSMS atsakomybės ribojimai ir išimtys, numatytos Bendrosiose sąlygose, taip pat taikomos visiems fiziniams ar juridiniams asmenims, darbuotojams ar pavaldiniams, kuriuos SiųstiAnoniminiusSMS pasitelkia vykdydama Sutartį.

Šiame straipsnyje nurodyti atsakomybės ribojimai ir išimtys jokiu būdu nesumažina kitų SiųstiAnoniminiusSMS atsakomybės išimčių ir ribojimų, esančių šiose Bendrosiose sąlygose.

9. Force majeure

Be papildomų nuostatų, „EnvoyerSmsAnonyme“ įsipareigojimų nevykdymas Kliento atžvilgiu taip pat laikomas force majeure atveju, kai jis kyla dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo „EnvoyerSmsAnonyme“ valios, trukdančių visam arba daliniam įsipareigojimų vykdymui arba darant šį vykdymą nepagrįstai reikalaujamą. Šios aplinkybės apima, bet neapsiriboja, tiekėjų ar kitų trečiųjų šalių nevykdymą, elektros tiekimo sutrikimus, kompiuterių virusus, streikus ir darbo sustabdymus.

Jei tokia situacija įvyksta ir trukdo „EnvoyerSmsAnonyme“ įvykdyti savo įsipareigojimus Kliento atžvilgiu, šie įsipareigojimai gali būti sustabdyti, kol „EnvoyerSmsAnonyme“ negalės jų vykdyti. Jei ši situacija tęsiasi dešimt darbo dienų, tiek „EnvoyerSmsAnonyme“, tiek Klientas turės teisę raštu nutraukti visą arba dalį Sutarties. Tokiu atveju „EnvoyerSmsAnonyme“ jokiu būdu nebus įpareigota mokėti kompensacijos už bet kokią žalą, net jei ji gaus naudą iš force majeure situacijos.

10. Konfidencialumas

„EnvoyerSmsAnonyme“ produktai nėra skirti vaikams, jaunesniems nei šešiolikos (16) metų. „EnvoyerSmsAnonyme“ nesikreipia, nesurenka ir nesaugo sąmoningai informacijos iš asmenų, kuriems žinoma, kad jie yra jaunesni nei šešiolikos (16) metų. Jokia produkto dalis nėra sukurta taip, kad pritrauktų jaunesnį nei šešiolikos (16) metų auditoriją. Be to, „EnvoyerSmsAnonyme“ nesiunčia jokios komunikacijos jokiam asmeniui, kuris teigia esantis jaunesnis nei šešiolikos (16) metų. Jei „EnvoyerSmsAnonyme“ sužino, kad vartotojas ar klientas yra jaunesnis nei šešiolikos (16) metų, ji imsis būtinų priemonių, kad pašalintų šio vartotojo/kliento asmeninę informaciją iš savo sistemų. Jei esate vaiko, kuris, jūsų manymu, atskleidė asmeninę informaciją „EnvoyerSmsAnonyme“, tėvas ar globėjas, prašome susisiekti su mumis raštu, kad šie duomenys būtų pašalinti iš mūsų sistemos.

Tiek, kiek tai būtina Sutarties vykdymui, Klientas aiškiai leidžia „EnvoyerSmsAnonyme“ tvarkyti jo asmens duomenis ir perduoti juos trečiosioms šalims šiam tikslui.

„EnvoyerSmsAnonyme“ taip pat pasilieka teisę perduoti asmens duomenis ar kitą informaciją tyrimo institucijoms, ypač kai Produktas naudojamas neteisėtai Kliento, arba situacijose, kai „EnvoyerSmsAnonyme“ teisiškai privalo pateikti šią informaciją pagal teismo sprendimą. Klientas aiškiai sutinka su šiuo duomenų atskleidimu.

Kliento naudojama IP adresas yra registruojamas naudojantis Produktu. Mokant per iDEAL, Bancontact, Sofort, eps ar Multibanco, Kliento naudojamas banko sąskaitos ar kreditinės kortelės numeris, taip pat kortelės ar sąskaitos savininko vardas, gyvenamoji vieta ir/arba el. pašto adresas taip pat bus saugomi. Mokant per PayPal, bus registruojama ši informacija: vardas, el. pašto adresas ir Kliento adresas. Mokant kreditine kortele, Apple Pay, Google Pay ar Microsoft Pay, taip pat bus saugomi naudojamos kreditinės kortelės duomenys. Jei mokėjimas atliekamas telefonu, bus registruojamas naudojamas telefono numeris. Aukščiau nurodyti duomenys bus saugomi „EnvoyerSmsAnonyme“ 18 mėnesių. Klientas aiškiai sutinka su šiuo duomenų rinkimu ir saugojimu.

Jei Klientas renka ar tvarko asmens duomenis bet kokiu kitu būdu naudodamasis Produktu, jis bus laikomas „duomenų valdytoju“ pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2016/679 (GDPR). Dėl to Klientas turi užtikrinti, kad tam būtų teisinis pagrindas.

Klientas įsipareigoja atlyginti EnvoyerSmsAnonyme už bet kokius trečiųjų šalių reikalavimus ar pretenzijas, įskaitant, bet neapsiribojant, kompensacijos reikalavimais ir baudomis, kurias nustato reguliavimo institucija, taip pat už visus nuostolius, kylančius iš Kliento veiksmų ar neveikimo, kurie prieštarauja arba gali būti laikomi pažeidimu, galiojančioms teisės aktams dėl privatumo apsaugos, tokiems kaip GDPR.

Pagal Bendrąsias sąlygas, Klientas neturi teisės rinkti, siųsti ar kitaip saugoti asmens duomenis (kaip apibrėžta GDPR 4 straipsnyje) per, su ar naudojant Produktą ir/arba EnvoyerSmsAnonyme sistemas (išskyrus atvejus, kai Bendrosiose sąlygose nurodyta kitaip). Taigi, EnvoyerSmsAnonyme negali būti laikomas duomenų tvarkytoju GDPR 4 straipsnio prasme. Jei Klientas nesilaiko šio įsipareigojimo, EnvoyerSmsAnonyme išlaiko savo poziciją, kad, dėl teisinių priežasčių, jis negali būti laikomas duomenų tvarkytoju pagal GDPR 4 straipsnį. Jei, nepaisant to, GDPR vis dėlto laikytų EnvoyerSmsAnonyme duomenų tvarkytoju, žemiau pateiktos nuostatos taikysis tarp Šalių tik šiame konkrečiame atveju.

Šis straipsnis sudaro susitarimą dėl duomenų tvarkymo, kaip aprašyta GDPR 28 straipsnyje.

Klientas garantuoja, kad yra teisėtas pagrindas asmens duomenų tvarkymui pagal GDPR 6(1) straipsnį.

EnvoyerSmsAnonyme tvarko asmens duomenis tik Kliento naudai ir pagal jo raštiškas instrukcijas. Jei EnvoyerSmsAnonyme mano, kad tokia instrukcija pažeidžia GDPR ar bet kokius kitus Europos ar nacionalinius teisės aktus, susijusius su duomenų apsauga, EnvoyerSmsAnonyme nedelsdamas informuos Klientą.

EnvoyerSmsAnonyme turi teisę pasitelkti trečiuosius asmenis Sutarties vykdymui. Tai apima subrangovus, tokius kaip interneto prieglobos įmonės. Jei keičiasi subrangovų pridėjimo ar pakeitimo sąlygos, Klientas gali prieštarauti šiems pakeitimams, kol Sutartis tarp Šalių lieka galioti.

Kiek įmanoma, EnvoyerSmsAnonyme padės Klientui, paprašius, įvykdyti savo pareigą atsakyti į asmenų, kuriems taikomi duomenys, teisių įgyvendinimo prašymus, laikydamasis GDPR III skyriaus. EnvoyerSmsAnonyme gali apmokestinti Klientui šios pagalbos išlaidas, apskaičiuotas pagal Sutartyje sutartą valandinį tarifą arba, jei toks nėra, pagal protingą tarifą.

Klientas įsipareigoja savarankiškai atsakyti į asmenų, kuriems taikomi duomenys, teisių įgyvendinimo prašymus, kaip apibrėžta GDPR III skyriaus, jei jis turėtų prieigą prie asmens duomenų, reikalingų šiems prašymams.

Atsižvelgiant į tvarkymo pobūdį ir informaciją, kuria disponuoja EnvoyerSmsAnonyme, jis įsipareigoja pateikti visą reikiamą pagalbą Klientui, paprašius, kad būtų užtikrinta atitiktis įsipareigojimams, nustatytiems GDPR 32-36 straipsniuose. EnvoyerSmsAnonyme gali apmokestinti šią pagalbą pagal Sutartyje sutartą valandinį tarifą arba, jei tokio nėra, pagal protingą tarifą.

EnvoyerSmsAnonyme imsis visų reikiamų techninių ir organizacinių priemonių, kaip nustatyta GDPR 32 straipsnyje, kad užtikrintų tinkamą saugumo lygį, atsižvelgiant į nustatytus rizikos veiksnius.

Jeigu „SiųstiAnoniminiusSMS“ aptiks asmens duomenų pažeidimą, kaip aprašyta 33 ir/arba 34 straipsniuose, Reglamento (ES) 2016/679 (toliau – „Duomenų pažeidimas“), jis nedelsdamas informuos Klientą. Tokiu atveju „SiųstiAnoniminiusSMS“ įsipareigoja, Kliento prašymu, suteikti visą reikalingą pagalbą, kad Klientas galėtų pranešti atitinkamai priežiūros institucijai ir, jei reikia, informuoti suinteresuotas šalis apie pažeidimą per nustatytus terminus.

„SiųstiAnoniminiusSMS“, taip pat jo darbuotojai, privalo užtikrinti asmens duomenų konfidencialumą, išskyrus atvejus, kai tai reikalauja teisės aktai arba kai „SiųstiAnoniminiusSMS“ užduotis reikalauja tokio atskleidimo.

Kalbant apie „SiųstiAnoniminiusSMS“ atsakomybę, taikomos tik šio straipsnio nuostatos, taip pat tos, kurios nustatytos Sutartyje ir Bendrosiose sąlygose.

„SiųstiAnoniminiusSMS“ neatsako už Klientui nustatytas baudas, kurias skiria atitinkama reguliavimo institucija, tokia kaip Nyderlandų duomenų apsaugos tarnyba, nebent tai būtų dėl tyčinio ar sunkaus „SiųstiAnoniminiusSMS“ aplaidumo.

Trečiųjų šalių, įtrauktų į Sutarties vykdymą, nusižengimai negali būti priskiriami „SiųstiAnoniminiusSMS“.

Klientas turi teisę patikrinti „SiųstiAnoniminiusSMS“ atitiktį jo įsipareigojimams pagal šią Sutartį per auditą. Jis turi nedelsdamas informuoti „SiųstiAnoniminiusSMS“ ir nurodyti, kas atliks auditą, taip pat pasirinktas metodikas ir grafiką.

„SiųstiAnoniminiusSMS“ turės protingą terminą išsakyti bet kokius prieštaravimus dėl audito vykdymo. Jei prieš auditą kyla prieštaravimų, Šalys įsipareigoja konsultuotis, siekdamos išspręsti šiuos ginčus, atsižvelgdamos į kiekvienos šalių teisėtus interesus. „SiųstiAnoniminiusSMS“ negali atsisakyti bendradarbiauti audito atžvilgiu be pagrindo (pavyzdžiui, kelti nepagrįstus prieštaravimus). Visi su šiuo auditų susiję kaštai bus Kliento sąskaita.

Prašymu „SiųstiAnoniminiusSMS“ suteiks Klientui informaciją, reikalingą įrodyti atitiktį Reglamento (ES) 2016/679 28 straipsnyje numatytoms pareigoms.

11. Intelektinė nuosavybė

Klientas garantuoja, kad Produkto naudojimas nepažeidžia jokių trečiųjų šalių intelektinės nuosavybės teisių. Jam draudžiama šalinti arba keisti bet kokius su šiomis intelektinės nuosavybės teisėmis susijusius žymėjimus.

„SiųstiAnoniminiusSMS“ pasilieka teisę taikyti technines priemones, kad apsaugotų savo intelektinės nuosavybės teises. Jei tokios apsaugos yra taikomos Produktui ir/arba su juo susijusioms teisėms, Klientas negalės jų šalinti ar apeiti.

12. Skundų procedūra

„SiųstiAnoniminiusSMS“ dės visas pastangas, kad kuo greičiau atsakytų į Kliento skundus. Klientas gali pateikti išsamų skundą, susisiekdamas su „SiųstiAnoniminiusSMS“ šiuo el. paštu: esa.contact.hub@gmail.com. Jei tai yra protingai įmanoma, „SiųstiAnoniminiusSMS“ įsipareigoja nagrinėti skundą per penkias darbo dienas po jo gavimo ir kuo greičiau pateikti esminį atsakymą.

Jei Klientas yra fizinis asmuo, veikiantis privačiai ir ne savo profesinėje veikloje, jis taip pat turi galimybę pateikti skundą Ginčų komisijai per Europos ODR platformą, prieinamą šioje svetainėje: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Šiame straipsnyje nurodytos skundų procedūros jokiu būdu nepaveikia Šalių teisės kreiptis į kompetentingas jurisdikcijas.

13. Galutinės nuostatos

Teisiniai santykiai tarp Šalių bus reglamentuojami ir aiškinami pagal Prancūzijos teisę. Vienos Vokietijos konvencija dėl pardavimų netaikoma. Šios Bendrosios sąlygos yra pateiktos visomis įmanomomis kalbomis. Esant prieštaravimams, pirmenybė bus teikiama olandų kalbos versijai, kuri yra prieinama adresu https://envoyersmsanonyme.fr.

Jei Klientas yra fizinis asmuo, veikiantis privačiai ir ne savo profesinėje veikloje, visi ginčai, kylantys iš sutarties, sudarytos su šiuo Klientu, bus nagrinėjami tik kompetentingo teismo, esančio šio Kliento gyvenamojoje vietoje.

Ankstesnis punktas netaikomas, jei Klientas veikia savo komercinėje, pramoninėje, amatininkų ar profesinėje veikloje. Tokiu atveju visi ginčai, susiję su sutartimi, sudaryta tarp EnvoyerSmsAnonyme ir Kliento, veikiantį profesinėje srityje, bus nagrinėjami tik Prancūzijos teisme.

Kliento teisės pagal Sutartį negali būti perduotos trečiajai šaliai be išankstinio raštiško EnvoyerSmsAnonyme sutikimo.

Jei Klientas yra fizinis asmuo, veikiantis privačiai ir ne savo profesinėje veikloje. Tokios nuostatos nebus šio susitarimo dalis tarp EnvoyerSmsAnonyme ir fizinio asmens, veikiančio ne profesiniais tikslais.

Jei kuri nors Sutarties nuostata būtų laikoma negaliojančia, panaikinama ar neprivaloma, Sutartis išliks galiojanti. Šalys stengsis pakeisti šią nuostatą nauja, teisiškai galiojančia, turinčia kuo daugiau panašumo į panaikintą nuostatą.

👉🏻
Siųsti anoniminį SMS

Jūsų privatumas yra mūsų įsipareigojimų pagrindas.

Likite laisvi 🕊️, likite anonimiški 👤

Anoniminį-sms.lt leidžia EnvoyezSmsAnonyme - Autorių teisės © 2018-2025